Alla inlägg den 7 maj 2007

Av adelie ornhall - 7 maj 2007 09:31

Ska försöka samla krafterna idag och vara extra social och jobba lite hårdare! För ca 5 min sedan fick jag reda på att jag klarat den senaste hemtentan så det känns toppen!! Ett steg närmre en examen till sommaren. Idag skall jag jobba med c-uppsatsen som vanligt då jag ska arbeta med teoridelen samt skall hålla ännu en intervju! Ska även på lunch med en ny mufare och diskutera 20+ verksamheten, japp det blir super:)

Av adelie ornhall - 7 maj 2007 09:25

Det är jag nog nästan! Saken att säga så är jag väl aldrig först med någonting och har väl aldrig varit, det finns alltid någon parvel som gjort det eller sagt det före mig. Enda gången här i livet som jag egentligen fått vara först i allting är när det gäller lillasyrran! Stackarn får never ever vara först! Men iallafall så tycker jag att det var skönt att Sarkozy vann som väntat, är lite trött på all hysteri! Sen som alltid får vi se vad som händer......

Ovido - Quiz & Flashcards