Alla inlägg den 14 maj 2007

Av adelie ornhall - 14 maj 2007 13:45

Japp min dag började härligt med ett besök på centralbadet. Jag fick ett presentkort för ungefär ett år sedan men har inte haft möjlighet att gå och nu när det nästan gick ut så passade jag på att ta en halvdag att rå om mig själv. Sedan blev det lunch med en kille som vill engagera sig i 20+ verksamheten  och nu sitter jag på mitt "underbara" jobb. Vi har ett assistent rum där det bara sitter assistenter, snarare bara jag för ingen anna vill sitta här. Jag kallar det min egen bunker:) Fick samtal från Nova 100 om ett jobb på KPMG så jag ska på intervju direkt efter jobbet, spännande. Vet väl inte exakt vad det handla om men jag får jobbu ut mot studenter och med HR frågor. Detta är ett heltidsjobb som startar omgående, får se vad det blir för lön och så och om det är tillräcligt stimulerande arbetsuppgifter.

Ovido - Quiz & Flashcards