Alla inlägg under mars 2007

Av adelie ornhall - 31 mars 2007 14:56

Vad bra dom hade fixat det tjejerna igår i Täbyvillan! Inte bara Charlotte och Jessica jobbade hårt och festade, utan Sigrid showade i baren och visade sina strumpeband för oss barhängare!Hanif var en av de mest hängivna barhängarna skulle jag tro!!:) Jätte lyckat trots att en av mina favorit tjejer mådde lite dåligt! Även Edvin Alam var med och festade, tyvärr åkte Edvin hem tidigare än mig, I wonder why?? Skojja bara! Ja det hade kommit en hel del människor, 48 st på middagen är inte dåligt!Tyvärr dog batteriet på min digitalkamera precis i början så jag hann endast ta en bild på Fredrik Schulte så det är den som får ligga uppe och representera kvällen!Hi!hi!

Av adelie ornhall - 31 mars 2007 14:40

Vackra Tina Ghasemi och Arba Kokalari utanför Verandan tillsammans med Patrik!

Av adelie ornhall - 31 mars 2007 14:30

Jättekul att så många tyckte att det var trevligt på Afterworken i Torsdags! Jag vet att jag varit lite seg med att lägga upp bilder men här kommer några stycken! Den första bilden är på Christoffer von Sabsay, Christoffer Järkeborn och Daniel Somos! Härliga killar! Träffade förresten både Daniel och Sabsay igår igen på festen i Täbyvillan!

Av adelie ornhall - 30 mars 2007 12:43

Tack för att ni alla var så duktiga och minglade runt med alla nya människor som kom! De kände sig verkligen välkomna!Jag tror inte att Fredrik Schulte(riksdagsledamot) och Christoffer Järkeborn (förbundsstyrelseledamot) missade att hälsa och prata med en enda person, de var dock inte de enda som utmärkte sig utan jag måste påpeka att Karl Sigfid (riksdagsledamot) och Kajsa Dahlström (2:e vice ordf. i förbundet) lyste upp verandan med sin närvaro! Jag ser redan fram emot nästa afterwork som kommer att vara den 26:e April! Återkommer om plats!

Av adelie ornhall - 30 mars 2007 08:08

Igår gick den första afterworken av stapeln på operabarens veranda! Det kom både riksdagsledamöter, polsekare och självklart vår ordförande Daniel Somos och viceordförande Tina Ghasemi! Kommer att lägga upp lite bilder senare och beskriva närmare vilka underbara människor som kom! Kort sagt så närvarade över 50 moderater och mufare under kvällen! Succé!!!!

Av adelie ornhall - 29 mars 2007 11:48

Ikväll är första afterworken med 20+ och det är lite förberedelser som fortfarande behövs ordnas med. Ska bli skönt att sluta jobbet så att man kan glida över till härliga operakällaren och dricka ett glas vin eller två med alla andra 20+ mufare! Måste jobba nu, alla chefer är på semester och jag är den assistenten som varit här längst så det ligger på mig att hålla ställningarna! See you tonight!:)

Av adelie ornhall - 28 mars 2007 15:37

Härligt att se ett sådant engagemang i MUF Stockholm och en vilja att ta sig ut och veta mer om vad arbetslivet har att erbjuda! Ser fram emot måndag och nästa afterwork fast den ännu inte är inplanerad:)17.45 möts vi utanför konserthuset de som vill så går vi gemensamt. De som inte hann eller hade möjlighet att gå denna gång får göra sig beredd att knipa en plats nästa gång!En gång i månaden är planen att vi ska kunna anordna ett sådant här exklusivt besök ā la MUF

Ovido - Quiz & Flashcards