Alla inlägg den 4 juni 2007

Av adelie ornhall - 4 juni 2007 09:56

De senaste veckorna har varit som en stor mardröm, självklart med inslag av roliga saker. Men som med så mycket är det svårt att kunna njuta av livets goda när livets hårda hela tiden trycker på. Idag blir det en lugn dag som ska präglas av livets härliga! Fasiken jag låter nästan religiös. Det har sannerligen varit en prövning med många krav och lite tid att att bry sig om andra. Jag har känt mig som egoisternas egoist och jag har haft Anton där och tagit all skit som jag behövt få ur mig för att orka hela vägen. Nu är det dags att totalt fokusera på dem jag älskar och bryr mig om och lägga det kravfyllda samhället på is. Nu börjar sommaren och nu börjar det välförtjänta livet!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards