Alla inlägg den 15 juni 2007

Av adelie ornhall - 15 juni 2007 09:29

Jag, syrran, Anton och pappa ska till Blidö ikväll, det var så länge sedan jag hade ro att åka ut för att bara slappna av en helg och läsa en bok och umgås med min familj. Denna ö är som ett litet paradis och jag hade själv tänkt att köpa mig ett hus där när jag blir stor!:) Jag har t.o.m sett ut vilket jag vill ha, men det kanske är bättre att bygga ett nytt hus! Trevlig helg!

Av adelie ornhall - 15 juni 2007 09:21

Igår hände det! Jag klarade min uppsats efter en grillning av mina opponenter på 40 min. Det är lite svårt att inse att det kan vara så jobbigt att skriva en jädrans uppsats. Alla som redan skrivit uppsats hade varnat mig och sagt att jag skulle börja i god tid med uppsatsen, men lyssnade jag? Nej, jag skrev t.o.m två tentor under dessa veckor! Var det tio veckor att skriva på? Nej, igår fick jag höra att det faktiskt bara var sex veckor om man räknar från inlämningen av den sista ordinare tentan. Hade jag inte fått så mycket stöd och hjälp av Anton under den här tiden så hade detta bara varit en dröm. Tack vare Anton satt jag och kämpade ofta från 08.00 till 20.00 i sträck och ibland längre..... Länge leve sommaren!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards