Alla inlägg den 18 juni 2007

Av adelie ornhall - 18 juni 2007 15:21

Midsommar på landet med nära och kära! Direkt efter jobbet drar vi iväg! Till Blidö....tjohoo! Ska bli kul att träffa mamma och Anders igen, det var ett litet tag sedan sist. Dessutom har vi den bästa svenska traditionen på den sidan av ön tillsammans med tårta, brännboll, godis och en massa dans så klart...inte glömma dragkrampen där jag förra året träffade två små söta flickor á 6 år och 4 år, my new best Blidö friends!

Av adelie ornhall - 18 juni 2007 15:06

Eftersom det är några stycken som frågat mig hur det gått med tjänsten så kan jag meddela att jag var för framåt och utåtriktad för denna assisterande tjänst. Vilket inte låter så fel men som ändå gjorde att jag istället presenteras för ett annat jobb. Det verkar vara en långsam process men det gör inget. Det nya jobbet har mer utmanande arbetsuppgifter vilket innebär egen budget, resor utomlands till nederländerna, finland, england mfl. för att promota företaget. Jag skulle skicka in ett cv på engelska så vi får se hur det går med detta! Jobbar iallafall på Academic under sommaren. Tjohoo!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards