Alla inlägg den 14 april 2007

Av adelie ornhall - 14 april 2007 12:33

Idag ska man bara vara ute och njuta av vädret men själv tvingas jag gå på armemuseum!Äh, det är inte så illa som det låter men en picnic hade ju inte varit helt fel! Efter den här helgen måste jag hugga tag i min c- uppsats,yiiipppiieee! Jag har fasat för att den dagen skulle komma och nu är den här. Varför fasar man för detta kan man undra, jo som med allt annat som är nytt så undrar även jag hur fasiken det ska gå! Det som sporrar är att bli färdig med detta pluggande men det som skrämmer är inte att börja jobba utan snarare, vad händer om jag inte hinner bli färdig till Juni. Alla planer som man försöker göra upp förflyttas och livet blir lite extra hoptryckt! Jag har en väninna som är jätte smart och strukturerad, bra mycket mer förutseende än jag och hon har hållit på med sin uppsats i 1 1/2 år nu! HJÄLP! Ja,ja! Det brukar ju gå bra i slutändan men att skriva uppsats så länge måste vara sjukt tråkigt!

Ovido - Quiz & Flashcards