Alla inlägg den 20 april 2007

Av adelie ornhall - 20 april 2007 15:59

Super kul! Tina Ghasemi har anordnat ännu en spännade utbildning på lördag som jag så klart skall vara med på! Bankett på kvällen traditionsenligt, i Gamla stan. Blir det utgång sen kanske? Vi får väl se!!?? Först och främst så skall vårt kunskapstörstande släckas med en massa information. Glöm inte heller att anmäla ifall du kommer på 20+ afterwork!!?? Iallafall om du vill ha en välkomstdrink!

Av adelie ornhall - 20 april 2007 06:55

Igår kväll var det debatt mellan socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin och sverigedemokraternas Jimmie Åkesson på tv4.

Mona var så sjukt nervös att jag nästan tyckte synd om henne att jag led å hennes vägnar var det inget snack om. Jimmie åkesson svängde sig med slagkraftiga ord och fraser medan Mona Sahlin försökte byta ämne så fort det hettade till! Är detta en stark ledartyp som socialdemokraterna behöver? Nej knappast! Och Jimmie Åkesson då? Jo han var rätt underhållande och hade relativt bra argument när det gällde det mesta. Jag håller med Sakine om att det bästa för att "döda" (mitt eget ordval) ett främlingsfientligt parti är att granska dem på alla möjliga sätt. Så vem vann debatten? Ja säger så här mycket, att inte var det mjäkiga Mona!

Ovido - Quiz & Flashcards