Alla inlägg den 17 april 2007

Av adelie ornhall - 17 april 2007 09:41

Nu har ni möjligheten att lyssna till Sofia Arkelstens ljuva stämma på mornarna. Hon har nämligen börjat att radioprata på frekvensen 93,8 på mellan kl. 07.30-08.30, don´t miss it! I won´t

Glada Hälsningar från en stolt Kusin!

Av adelie ornhall - 17 april 2007 07:51

Igår var jag med min bästis Alexandra och hennes dotter Felicia (1 år) hemma och på stan. Det var ju en underbar dag igår och Felicia var en solstråle som vanligt! Alex är inte riktigt som de flesta, hon är otroligt smart och jobbar inom vården. Hon är bra på det mesta hon gör och hon gör det helhjärtat så därför är det viktigt att hon faktiskt får möjligheten att studera trots barn och familj. Det är väldigt svårt att få det att gå ihop som student och det kräver att ens partner har en mycket god inkomst. Själv är jag snart inte student längre men jag vill samtidigt att mina nära och kära inte ska behöva skjuta på livet därför att dagens sverige inte är lämpat för just kombinationen familj och student. Alex gifte sig när hon var 19 år och nu är hon snart 25 år vilket är ovanligt i stockholms trakten. Henke som är Alex man är 29 år i år (elektriker) och var väl inte heller han särskilt gammal när de gifte sig. De har lärt mig att allt har sin tid och att visst måste man pusha sig själv till absurda gränser men ibland måste man verkligen bara acceptera att allt inte behöver gå på räls. Så igår gjorde jag inte mycket utan letade bara lite svårfunna böcker till min c-uppsats och pussade på lilla Felicia. Bilder på mina favoriter!

Ovido - Quiz & Flashcards