Alla inlägg den 18 april 2007

Av adelie ornhall - 18 april 2007 16:44

Så tycker jag att det ofta är! Helst så hade jag åkt hem och fixat med allt som måste göras med muf och den skojjiga afterworken som väntar, men frågan är som sagt ifall jag kan hoppa över jobbmiddagen eller om det missgynnar mig i min framtida karriär. Jag älskar muf och vill se till att vi mufare skall kunna få minst lika bra kontakter inom vårt eget nätverk. Mufare generellt sett är välutbildade (märk väl ordvalet) och dessutom extremt flitigta, det är också därför som vi har fått en välfungerande 20+ verksamhet men alla måste dra sitt strå till stacken. Man begär ju knappast att arbetsgivaen skall söka jobbet åt en!!??

Av adelie ornhall - 18 april 2007 09:06

Dagen började lite hastigt då jag missade att gå upp i god tid och bara hade 15 min på mig att göra morgonbestyren. Lite stressigt men absolut uthärdligt! Kom till det nya kontoret där jag ska jobba i framtiden som såg ut som allt annat än en arbetsplats, detta var en byggplats med massa byggare som fixade med allt möjligt. Inga datorer fanns heller och mitt eget team behövde inte min hjälp utan jag blev utlånad och fick transportera iväg mig själv till det gamla kontoret i jakten på en dator (vilket jag bevisligen funnit:)) Så idag så ska jag jaga folk som vill jobba som tidningsutdelare för AcademicWork, tjohoo! Kanske inte det mest spännade jag gjort hittills!

Ovido - Quiz & Flashcards