Alla inlägg den 24 april 2007

Av adelie ornhall - 24 april 2007 11:53

Yes detta är en frisörsalong för studenter och oldies. Varför? Jo därför det är grymt billigt ochändå professionellt men tar låg tid. Det är nämligen elever som klipper och slingar ditt hår men får inte göra någonting utan medgivandet från sin lärare. Det kan därför ta sin lilla tid och som student och senior så är det ju oftast just tid man har gott om. Klipp och sling kostar 450 kr mend et tar ca 4 timmar också! Bara ett litet tips, bara för det så kommer det väl vara fullbokat framöver så att jag själv inte får någon tid:/

Av adelie ornhall - 24 april 2007 07:31

Det verkar som att Cecilia Malmström har ett tungt stöd bakom sig men frågan är liksom det även var när socialdemokraterna skulle välja partiledare, vill hon? Är Björklund egentligen andrahands alternativet? Media trycker på att Jan Björklund skulle vara det givna alternativet, att 16 av 25 distrikt är överens efter runt ringningar och stödjer Björklund. En stor orsak till varför Cecilia Malmström inte skulle vara lika aktuell i dagsläget är att hon har två småbarn. Man kan inte begära av någon att denne skall ge upp sin familj men jag personligen skulle vilja se att det faktiskt går att kombinera. Man är ju inte ensam i en familj utan två, kanske lätt för mig att säga som varken har man eller familj, men jag önskar att det skulle fungera......helt ur ett egoistiskt perspektiv då jag själv har höga ambitioner och krav på livet. Just nu behöver politiken fler kvinnliga förebilder som tjejer kan identifiera sig med och idolisera!

Ovido - Quiz & Flashcards