Alla inlägg den 7 mars 2007

Av adelie ornhall - 7 mars 2007 08:16

Min underbara vän Alexandra har för ett år sedan fått en underbar liten flicka! Hon fyller snart 1 år och är den gladaste lilla bäbisen jag någonsin mött, önskar att jag hade tid att träffa både Alex och Felicia lite mer. Trist att dygnet är för kort, eller är det så att jag gör för mycket och inte hinner med det som är viktigt. Jag resonerar som så att självklart kunde jag lägga mer tid på vänner än jag gör men med tanke på att jag faktiskt gör så mycket så träffar jag nya vänner och då vill jag ju träffa dem med! Vilket dilemma....ha!ha!

Av adelie ornhall - 7 mars 2007 08:05

Snacka om absurt! Stämda för vad? Ibland undrar jag ominte Sverige är lite för benägna att ta efter USA:s dåliga sidor liksom de bra. Men va f-n detta tar ju priset, pinsamt vad folk kan gå långt för lite publicitet! Det finns ingenting att bygga detta åtal på så jag undrar verkligen hur man ska gå till väga? Ja..ja...vad ska man säga, vi är alla olika men ibland får man väl tänka efter lite extra helt enkelt. Att vrida och vända på saker och ting är ju vad många människor gör bäst!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards