Alla inlägg den 28 mars 2007

Av adelie ornhall - 28 mars 2007 15:37

Härligt att se ett sådant engagemang i MUF Stockholm och en vilja att ta sig ut och veta mer om vad arbetslivet har att erbjuda! Ser fram emot måndag och nästa afterwork fast den ännu inte är inplanerad:)17.45 möts vi utanför konserthuset de som vill så går vi gemensamt. De som inte hann eller hade möjlighet att gå denna gång får göra sig beredd att knipa en plats nästa gång!En gång i månaden är planen att vi ska kunna anordna ett sådant här exklusivt besök ā la MUF

Av adelie ornhall - 28 mars 2007 15:30

Det var lugna puckar igår med lilla pappa! Inte särskilt mycket folk på Ikea en Tisdags kväll så det är absolut en ag jag rekommenderar folk att handla på med sina föräldrar eller kanske respektive. Men nog blir man slut ändå av att aldrig riktigt bli färdig och få åka hem och ta det lite lugnt! Men det är när man verkligen får ta det lugnt på riktigt som det är uppskattas! Jag har bara varit i skolan idag och nu har jag tid att göra alla sådana viktiga saker som att tvätta och pyssla lite hemma så att det inte ser ut som en bomb slagit ner!(det gör det nu:/)Är lite sugen på ett glas vin dessutom, brukar vara lättare att städa då, äh får se hur bra karaktär jag har eller om jag klarar av att vänta några timmar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards