Alla inlägg den 25 mars 2007

Av adelie ornhall - 25 mars 2007 10:54

Äntligen fri från slaveriet! För första gången på jag vet inte hur länge så var jag inte ute och festade efter att ha skrivit en tenta! Istället var jag hemma och drack massa gott rödvin och umgicks med Anton, vilket jag uppskattade desto mer. Jag var helt slutkörd och insåg väl att det inte alltid är det hälsosammaste att festa efter att man utsatts för en stor påfrestning. Det brukar ta ut sin rätt så småningom och om jag står över denna gång så betyder det ju inte att man gör det varje gång. Syrran har ju åkt iväg en månad till Thailand så min partypolare nummer 1 är borta! Känns tomt utan henne..... Det brukar vara hon och jag som alltid reser iväg på långresor. Alexandra som min syster heter ringde i fredags morse 20 minuter innan hon skulle åka och sade att hon älskar mig och att jag borde vara med! Ja det borde jag varit, men så kommer slaveriet emellan. Skolan måste avklaras först sedan blir jag fri och kan resa mer. Bara för att hon reser betyder tyvärr inte att hon är fri, Alexandra har ännu inte bestämt sig för vad hon vill göra här i livet och det är bland det största "handikappet" man kan ha eftersom det kan ge en enorm beslutsångest. Jag å andra sidan är snart fri.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards