Alla inlägg den 26 mars 2007

Av adelie ornhall - 26 mars 2007 12:00

Idag kl.16.00 kommer jag och Daniel att diskutera 20+ framtid, ser jag fram emot! eftersom det nu finns vissa frågetecken om hur vi skall gå till väga gällande några projekt som ligger under 20+ och således mitt ansvar. Ibland är det bra att bara förtydliga vad som skall gälla samt att hela tiden följa upp vad som hittills blivit gjort, dvs ifall de personer som är engagerade har lagt ner tillräckligt med energi och tid. Ibland så måste man vara hård och inse att alla inte har "What it takes" och då skall de inte ha det ansvaret som de blivit tilldelade. Jag och Daniel kommer att förhoppningsvis kunna kompromissa oss fram till en lösning som fungerar för alla. (förresten så har Kajsa Dahlström en jätte söt bild på sin blogg, tänk vad vårkänslor kan lysa:)

Av adelie ornhall - 26 mars 2007 08:59

Åh denna vecka händer allt! Sååååå kul! På torsdag är det dags för den så efterlängtade Afterworken! jag ser verkligen fram emot att träffa alla 20+ are och mingla en hel kväll med alla underbara människor! På fredag så är det fest i Täbyvillan och över 50 personer är uppskrivna, you don´t wanna miss it! Och om du inte gjort det redan så skriv upp dig på JKL:s företagspresentation den 2/4.....See You

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards