Alla inlägg den 17 mars 2007

Av adelie ornhall - 17 mars 2007 08:55

Trist nog så verkar det inte finnas något större förtroende för politikerna i Finland så här i valtider! När man tittat på Tv och hört folks kommentarer så är det faktiskt skrämmande att höra1 många tyckte inte ens att det var lönt att rösta då det ändå inte blev någon bra politiker att rösta på! Vi i Muf har en liten trupp på plats som bevakar valrörelsen och deltar så klart. I denna lilla trupp ingår bla Caroline Lagergren, Rola Brentlin och Mikael T Eriksson. Ska bli spännande att höra vad de har att berätta när de kommer tillbaka!Dags för mig att dra till den ljuva skärgården i Sthlm.......

Av adelie ornhall - 17 mars 2007 08:50

Det lilla hjärtat fyller 1 år idag! Helt fantastiskt! Hon har en personlighet och utstrålning som sin mamma liksom hon skrattar nästan hela tiden! Igår kväll var jag och syrran över och hälsade på det lilla livet! Jag hade letat ihjäl mig efter någon film med "Nicke Nyfiken" som tydligen ska vara populär eftersom den jädrans filmen var slut överallt, tvålkritor som också var slut och sist men inte minst fick det bli ett lekhus! Felicia var lite rädd ibörjan men när mamma Alexandra klampade in så vågade hon sig också in för att undersöka sitt nya hus!Puss och kram igen och ett stort Grattis!Bifogar ett foto på Gullungen!

Av adelie ornhall - 17 mars 2007 08:21

Nu är det dags för lilla mig att åka ut till min familjs landställe ute i norra skärgården! Man kan säga att detta kommer att bli ett prov för mig då jag tänker lämna datorn hemma!!!!Ibland måste man helt och hållet vänja sig av med sådana slags beroende faktorer såsom datorer, mobiltelefoner etc...Tack och lov så finns det täckning för mobilen...Puh...annars hade det varit panik!:)Jag rekommenderar alla att försöka sig på detox ibland för enligt mig så är det det enda sättet att snabbt bli i form igen och koppla bort alla stressfaktorer. Jag kommer att stänga av ljudet på mobilen när jag ligger där i den mjuka soffan, med massa filtar och lite lugn musik som spelar i bakgrunden. Men varannan timme kanske man kan kolla av den ifall det är något akut! Jag är sannerligen skadad av detta om jag sitter och tänker ut en plan redan nu innan jag åkt ut till landet!Herregud:)Trevlig helg!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards