Alla inlägg den 14 mars 2007

Av adelie ornhall - 14 mars 2007 16:46

Jag sitter på jobbet här på Academicwork och arbetsdagen är långt ifrån över. Började skolan 09.00 imorse så det blev sovmorgon till 06.30, härligt! Slutar snart här för att sedan röra mig vidare till centrala kansliet och ds möte! Tjoho! Efter det så ska jag jobba på mitt jobb med förståndshandikappade till 07.30 och sedan skall jag vidare till Academicwork för att jobba 08.30 Trodde ni att dagen tog slut här? Nej då! Vidare till ck igen för att ringa runt till våra 20+ are i Distriktet och få alla att inse att nu drar det igång! Så om du vill göra en insats och hjälpa mig och Arba att ringa så det enormt uppskattat från min sida!:)Massa kramar

Av adelie ornhall - 14 mars 2007 07:55

Ikväll så skall budget bestämmas för alla projekt som är på gång detta verksamhetsår. Utan att överdriva så ligger 20+ verksamheten mycket högt upp på listan och jag kommer att behöva "roffa" åt mig lite slantar så att vi kan ha grymt kul i år. Förutom Afterworken så är två projekt på gång och kommer att starta på riktigt redan i början av April. Vi kommer att ha en företagspresentation på JKL den 2/4 för ca 20-30 personer så det är snabba tag i nya DS minnsann. Om det skulle bli några ändringar angående detta så går jag ut med detta snarast. När det gäller inbjudan till Afterworken så är allt i full gång i verkstaden. Det är bara att dyka upp med ditt bästa humör eller...va fasiken.. bara dyka upp:)Jag återkommer med mer detaljer om vad vi kom fram till under mötet!Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards