Alla inlägg den 12 mars 2007

Av adelie ornhall - 12 mars 2007 13:02

Ikväll läggs en formell inbjudan ut på bbs:en vilket innebär att det redan har trillat in en hel del anmälningar och det gäller att snabba sig till att skicka in en anmälan.Om ni vill ha med en vän med "rätt" åsikter men ännu inte övertygad om varför man skall gå med i muf så är detta ett utmärkt tillfälle att anmäla denna vän till AfterWorken. Man kan säga att vi öppnar dörrarna för nytänkande blandat med gammalt hederligt. Tidpunkten för detta är 18.00-21.00 så ni orkar definitivt upp och jobba dagen efter, inga ursäkter är godtagbara!!!!:)Vi kommer att bjuda på ett glas vin/öl och tilltugg och en intressant talare (som kommer att prata ca 15 min. Förutom denna trevliga tillställning så har 20+ också ett annat projekt som är i uppstartningsfasen sk "Företagspresentations projekt" om du är intresserad av att engagera dig lite extra så kommer jag att sätta ihop en mindre projektgrupp som skall hålla i detta tillsammans med mig! Bara att ta kontakt med mig för mer info!Tjohej!

Av adelie ornhall - 12 mars 2007 12:56

Jo! En fantastisk start på dagen då jag fick fattiga riddare till frukost och om man känner mig så vet man hur mycket jag uppskattar en sådan ansträngning. Var förbi ck och träffade Lars Råden och Caroline Lagergren en snabbis. Gjorde mitt bästa för att pumpa Carro på smaskiga detaljer från kommunala riks, inget som jag kan publicera på bloggen dock. Träffade även Max Lindberg för första gången som var på intervju hos Lasse för tjänsten som webbmaster, hoppas han får den!En riktigt trevlig kille!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards