Alla inlägg den 27 mars 2007

Av adelie ornhall - 27 mars 2007 16:15

Ikväll efter mitt fantastiska jobb ska jag träffa min underbara pappa och åka till Ikea......Japp, där tog allt fantastiskt slut! Skämt och sido! Pappa klarar inte av när det är en större folkmängd samtidigt eller trängsel så Ikea blir nog helt underbart! Han kan få panik, så vi får väl se hur han klarar detta eldprov, eller snarare om jag är ett vrak efter detta! Jag älskar att gå runt i affärer men jag har lite mer tålamod än lilla pappa har. Fast efter att ha klämt in så mycket jag bara kan på en dag och sedan träffa en galen far kan till och med ta knäcken på mig! To be continued.........

Av adelie ornhall - 27 mars 2007 07:57

Tänk vad den människan kan få en att fnissa till i tv soffan, när han spyr ur sig massa skitsnack om alla han jobbat med. Ja kanske inte precis alla, utan han verkar vara super bundis med Danielsson och det är ju skoj. In i det sista så baktalar han politiker i sitt eget parti samtidigt som han försöker återupprätta sin kära kamrats heder. Ja otrohets skandaler måste sopas under mattan för annars riskerar två "viktiga" politiker att gå under. Jag riktar min sympati mot Danielssons fru och hoppas att hon inte låtit detta passera obemärkt. Synd att denna dokumentär nu är slut för jag hade gärna hört mer baktalande, och för en gångs skull kunnat skratta med Göran Persson och inte åt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards