Alla inlägg den 10 mars 2007

Av adelie ornhall - 10 mars 2007 18:43

Nu är vi redo att möta stockholms party i den härliga nästan vår kvällen/natten! Jag och födelsedags barnet på bild!

Av adelie ornhall - 10 mars 2007 13:28

Stackars Christoffer! Han åkte tidigare i veckan in akut för blindarmen. Jag vet inte hur ont det verkligen gör men har hört det liknas med att föda barn så......det måste ju göra j-vligt ont! Inte för att jag fött barn för den delen heller! Ja..ja.. nu börjar jag babbla som vanligt! Vill iallafall skicka ut en tröst till dig Christoffer!Många kramar

Av adelie ornhall - 10 mars 2007 11:51

Ja nu minsann så händer det grejer! Jag och Arba har nu bokat upp operaverandan för Moderata Ungdoms Förbundets jubileums afterwork! Om du är 20+ are så är det bara att höra av sig till mig eller Arba om anmälan, eftersom det kommer att vara begränsade platser tillgängliga. Redan innan vi har gått ut med När, Var, Hur, Vad så har vi fått in massor av anmälningar. Anmäl dig du också till succén den 29:e Mars

Av adelie ornhall - 10 mars 2007 11:47

Det är födelsedagsfest i "Casa del Adelie" ikväll, då lillasyrran har bjudit in goda vänner till att fira sin födelsedag! För en gångs skull så står inte jag för all planering utan det gör hon själv. Det är bra att ta ansvar, för det är så himla lätta lägga sig i om man tycker att man kan göra det bättre själv. Denna gång är det ingen risk för att jag orkar helt enkelt inte. Ikväll är jag gäst i mitt eget hem!

Av adelie ornhall - 10 mars 2007 11:36

Herregud! Ska verkligen forsknings pengar gå till G. Perssons memoarer! Jag tycker att detta är en skymf! Tragiskt att man inte kan lägga så mycket pengar på något vettigare! Läs mer på http://www.metro.se/se/misc/pdf/2007/03/10/SESTO_2007_03_10.pdf och hjälp till att protestera mot sådan dårskap.Talk to you later!Puss Adelie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards